اخبار سلامتی

تاریخچه برند کارتیه چیست؟

کارتیر یا کارتیه، احتمالا بارها نام این برند معروف سوییسی رو شنیدید. جواهرات کارتیه سالهاست که زینت بخش افراد معروف و اشراف زادگان بزرگ اوروپاست. اما به غیر از محصولات لوکس، خیلی از مدل ها و نمونه های تولیدی این برند برای استفاده مردم عادی طراحی می‌شوند. همچنین خیلی از تولید کنندگان داخلی و خارجی اقدام به کپی برداری از مدل‌ های این برند، به خصوص دستبند کارتیر و انگشتر کارتیر می‌کنند.

پس اگر قصد خرید طلا از یکی از مدل های اصل یا کپی برند کارتیر رو دارید حتما این مقاله رو تا انتها بخونید، تا هم انتخاب هوشمندانه تری انجام داده باشید، هم از خرید جنس تقلبی در امان باشید، و هم با فلسفه پشت انتخاب خودتون بیشتر آشنا بشید.

همان گونه که بیان شد ،یکی از برترین و معروف ترین برند های معتبر دنیا و هم چنین جزء صد برند برتر طلا و جواهر در دنیاست که به ساخت زیورآلات و جواهرات می پردازد کارتیه نام دارد. سبک خاص و زیبای محصولات این برند باعث شده تا طرف داران زیادی را در سرتاسر دنیا داشته باشد. این کمپانی به طور کلی فعالیت هایی نظیر: طراحی، ساخت، توزیع و فروش ساعت ها و جواهرات خاص خود را انجام می رساند.این برند فرانسوی در سال ۱۸۴۷ میلادی تاسیس شد و تا سال ۱۹۶۴ توسط خانواده فرانکویس مدیریت می ‌شد.

بیشتر بخوانید :

از همان ابتدا ساعت های مچی و جواهرات و زیورالات مختلفی توسط این برند به تولید می رسید و اعتبار آن ها تا اندازه ای بود که در جشن ها و مراسم های سلطنتی از این زیور آلات استفاده می شد. در واقع بیشتر، پادشاهان و اقشار مرفه جامعه به محصولات این برند دسترسی داشته اند.

سال ها بعد یعنی درست در سال ۱۹۰۴ یکی از دوستان نزدیک لوئیس فرانکویس که خلبانی خبره و پیشکسوت بود، به خاطر حل مشکل اختلال کاری ساعت ها در پرواز، اقدام به طراحی نوع خاصی از ساعت مچی نمود که صفحه تخت و قاب مربعی شکل داشت. در همین بازه اولین برند ساعت مچی به نام کارتیه ثبت شد و بعد از آن نظر همگان را به خود جلب کرد.

چهار سال پس از آن، عرضه جهانی ساعت های این برند به صورت گسترده افزایش یافت و همین موضوع باعث شد تا کارتیه به یک برند موفق و جهانی تبدیل شود به طوری که حتی این برند، موفق به دریافت لقب جواهر پادشاهان از جانب یکی از پرنس‌ های والس شد. کارتیه برای نخستین بار در سال ۱۹۰۴ امتیاز طراحی و تولید جواهرات سلطنتی انگلیس را از پادشاه ادوارد ششم دریافت نمود.

لازم به ذکر است که طراحی خاص و منحصر به فردی که در جواهرات این برند وجود دارد، سبب می شود که بسیاری از خانواده های سلطنتی که در آن زمان می زیستند از این برند استفاده کنند و امروزه نیز افراد زمانی که نام برند کارتیه به گوششان می رسد، یاد اکسسوری و عینک های جذاب و زیبای آن می افتند.

امروزه تمامی افراد جوامع مختلف علاقه دارند تا از این برند معروف اکسسوری داشته باشند ، اما باید توجه کنند که اکسسوری ها و جواهرات تقلبی این برند در بازار ها موجود است و اگر علاقه دارند که اکسسوری های اورجینال و جواهرات برند کارتیه را داشته باشند، باید به نکات خاصی توجه کنند که تشخیص دهند محصولاتی که پیش رو است تقلبی می باشد یا خیر.بسیاری از بانوان علاقه دارند تا سرویس طلا کارتیه را داشته باشند به دلیل آن که طراحی این سرویس های طلا به گونه ایی است که برای هر تیپ و استایل مناسب می باشد و جلوه و درخشندگی خاص خود را دارد.

منبع : https://www.asby.ir/


+ نوشته شده در چهارشنبه 20 مرداد 1400ساعت 17:13 توسط netware | | تعداد بازدید : 4

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]