اخبار سلامتی

نکات مهم پیش از خرید آنلاین دستبند طلا

همیشه بهتر است به جای اینکه ساعت‌ها در مغازه‌ها یا سایت‌های فروش آنلاین دچار سردرگمی شوید، در مورد نوع دستبند مورد نظر و مناسب خود از قبل تحقیقاتی انجام دهید. به عنوان مثال، در حالی که دستبندهای النگویی محبوب‌ترین گزینه و متناسب با هر نوع مچ دست هستند، اما دستبندهای زنجیره‌ای امروزه بیشتر طبق مد مورد علاقه دختران جوان است. بنابراین پیش از تصمیم برای خرید آنلاین و یا حتی حضوری دستبند طلا، حتما باید به نکات مشخصی توجه کرد که در ادامه به منظور کمک به شما به آنها اشاره کرده‌ایم:

به تناژ رنگ پوست دست خود دقت کنید: تناژ رنگ پوست هر فرد متفاوت با دیگری است و معمولا به سه دسته گرم (Warm)، سرد (Cool) و خنثی (Neutral) تقسیم می‌شود.

برای خانم‌هایی با تناژ رنگ پوست گرم، معمولا دستبندهای از جنس طلا زرد و سفید (با مروارید) یا پلاتین گزینه عالی است. سنگ‌های قیمتی با رنگ‌های قهوه‌ای، نارنجی، سبز، زرد، هلویی و فیروزه‌ای نیز انتخاب مناسبی برای بین زنجیره دستبند هستند.

برای خانم‌هایی با تناژ رنگ پوست سرد، بهتر است دستبندهایی از جنس طلا سفید، نقره یا پلاتین انتخاب شود. وجود الماس و مروارید یا سنگ‌های قیمتی با رنگ‌های صورتی، بنفش، آبی، قرمز و سرخابی در بین زنجیره دستبند فکر عالی است.

برای خانم‌هایی با تناژ رنگ پوست خنثی، معمولا دستبندهای از جنس طلا زرد و سفید یا پلاتین بدون تردید بهترین گزینه است؛ اما بدون وجود سنگهای زرد یا آبی در بین زنجیره دستبند!

بیشتر بخوانید :

اندازه مچ دست خود را در نظر بگیرید: اندازه استاندارد دستبند زنانه ۱۸ سانتی‌متر است. اصولا توصیه می‌شود که در هنگام خرید، سایز دستبند را به انداره نصف یا سه چهارم سانتی‌متر بزرگتر از مچ دست خود انتخاب کنید. به این روش، دستبند طلا به خوبی بر روی مچ دست قرار می‌گیرد و خیلی نمی‌لغزد. البته بسیاری از مدل‌های دستبند دارای حلقه‌های تنظیم‌شونده برای تطبیق با مچ دست هستند و سایز آزاد به حساب می‌آیند. دقت کنید که حتما در هنگام اندازه‌گیری مچ دست خود، دست خود را مشت کنید. اگر بازو و مچ بلند و باریکی دارید، دستبندهای طلا چرمی، النگویی و چارم می‌توانند دست شما را برجسته‌تر جلوه دهند. اما اگر بازوها و مچ دست شما پهن و بزرگ است، سبک‌های زنجیره‌ای ظریف می‌تواند دست شما را باریکتر نشان دهد.

خلوص طلای استفاده شده در دستبند را در نظر بگیرید: معمولا در مورد خلوص طلا از واحد عیار استفاده می‌شود و در حال حاضر دستبندهای طلا به صورت ۱۴، ۱۸، ۲۲ و ۲۴ عیار به فروش می‌رسند. هر چه عیار طلا بالاتر باشد، خلوص آن نیز بالاتر می‌شود. دستبند طلا شما برای تضمین خلوص باید از طرف برندهای معتبر دارای ضمانت باشد. در مورد دستبندهای طلا دارای مروارید و سنگ‌های قیمتی؛ از کیفیت بالا و اصل بودن آنها مطمان شوید.

– یک فروشنده جواهرات آنلاین معتبر پیدا کنید: همیشه توصیه می‌شود که برای تهیه بهترین کیفیت دستبندهای طلا، آنها را از یک فروشنده معتبر خریداری کنید. فروشنده‌ای را انتخاب کنید که بتواند گواهی اعتبار ارائه دهد. یک فروشنده جواهرات آنلاین معتبر مزیت‌هایی مانند گارانتی ضمانت کالا و امکان بازگشت مرسوله دارد. در این صورت اگر دستبند انتخابی شما گران باشد یا عیار بالایی داشته باشد، مطمئن هستید که در صورت بروز هرگونه خسارت، قابل تعویض است.

منبع : https://www.asby.ir/


+ نوشته شده در سه شنبه 2 شهريور 1400ساعت 16:38 توسط netware | | تعداد بازدید : 5

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]